fredag 5 mars 2010

Trevlig fredags överraskning!!

Fick just ett meddelande på Facebook om att jag vinnit ett presentkort på Smått & Snyggt bara sådär på 150kr!! Så kul!! En riktigt trevlig överraskning! :)

Smått & Snyggt är en ny butik i stan med saker för barn, barnkläder osv, så det passar ju bra! Har funderat på att köpa lite saker därifrån, finns massor jag vill ha! Man kan ju inte köpa allt, men nu kan jag ju få unna mig något lite extra! ;)

Boob AmningslinneEstelle & thild Ecorganic baby & child Body cream

Ej sikke lej, Nutty, BodyEj sikke lej, Nutty,  helmetSnoffs Nattuggla Bodysuit


www.smattochsnyggt.se


2 kommentarer:

sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina sa...

Hihi.. jag gick med som "fan" på deras sida på FB.. Visste dock inte att de lottade ut presentkort till sina "fans"!? Jag säger bara tack, tack! :D