onsdag 10 mars 2010

Små små kläder och världens godaste bullar!!



Igår kväll tog vi upp en kartong från källaren med bebis och barn-kläder jag hade när jag var liten. Har kollat igenom den tidigare lite lätt och hade som för mig att det mest var rosa kläder och kläder för typ ettårigar.. Men så var det inte, var väldigt mycket bebiskläder, och mycket fina och söta små dräkter. Nu har vi helt plötsligt väldigt mycket bebiskläder från storlek 50 till typ 62, speciellt 50 och 56!! Vi behöver inte köpa något mer!! Köp-stop för mig!! Nu är ju största procenten av kläderna fortfarande lite feminina och går i rosa toner och har spets, men jag ska tvätta upp dem ändå, sen får vi väl se om vi använder dem eller inte! ;)















Kvällen avslutades med att se lite serier med Emma och avnjuta Simons underbara bullar han bakat!! De är bara såååå goda! Jag hatar att baka bullar och är inte värst bra på det heller... men Simon är kung på det!! Hans vaniljbullar smakar "kola"-bullar.. Ska försöka att inte äta upp alla så att vi har något att bjuda på....


1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Åhh vad mysigt, jag öppnade en låda på vinden i går och tittade på alla bebiskläder, ska inte ta ner än, men snart. Snart klar med bebisrummet. Det boas för fullt. När vår frys anländer sk ajag baka tills jag storknar... Jag har nu blivit spådd 3 ggr, på olika sätt av olika männsikor och ALLA säger att det blir en flicka... jag tror ni får en tjej me... Emma F får en kille , Anna 1 kille vi en tjej Rebecca vet jag inte....min gissning:-DDD Ses ikväll