måndag 1 mars 2010

Mina kära fötter...



Nä, det är inte faster Agdas fötter... det är MINA!!??? De sväller upp direkt jag använder dem för att stå på, och med tanke på att jag gör det väldigt ofta så har jag svullna fötter typ jämt. Jag tror att jag börjat samla på min liiite vatten... En sak är väl att det inte är så läckert med fötter utan fotknölar och tår som är dubbelt så stora som i vanliga fall, men det är inte det som är det jobbiga! Det jobbiga är att det tar så ont!!! Känns typ som om att man varit ute och dansat en hel kväll och natt i alldeles för höga skor och man får sota för det dagen efter... Men nu är det varje dag, och jag har inte änns fått svinga mina lurviga! Och ja, jag använder stödstrumpor i fall någon undrar! De hör till mina bästa vänner just nu.. I helgen har jag tom haft dubbla när jag jobbat bara för att se om det hjälper, och jag tror att det kanske gjorde det!! Har inte lika ont idag som jag brukar. Idag ska mina fötter få vila så mycket som möjligt!! Kanske att jag får återse mina kära fotknölar då! ;)


Bilden till vänster är en dag med stödstrumpor, och den till höger en dag utan...

3 kommentarer:

sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina sa...

jag vet, känns helt sjukt att se dem! De är ju verkligen nästan dubbelt så stora, hihi! Har ju ganska smala egentligen.. Skorna är tom svåra att få på! Måste oftast kämpa för att få på dem, Simon brukar då hjälpa till! ;)

Var just på föräldra-träff på sjukhuset, såg din bror och Cissi! När var det de skulle ha?

Anonym sa...

Alltså hjärtat! Är det såhär de blir?! Jag som tyckte de var stora i torsdags!

Kram påre! :)