torsdag 11 mars 2010

Smått och snyggt!

Igår var jag och hämtade ut mitt presentkort på smått och snyggt som jag van, eller rättare sagt jag löste ut det jag fick, för jag använde det direkt. Jag köpte ett amningslinne från boob och ett barnvagnshänge som heter skummis filurer.


grp-gridimage-df59e4.jpgOwl Quilted Blanket

Jag är även med i en tävling till på smått och snyggt, en där man kan vinna två taperrullar av den här fina tapeten som jag väldigt gärna vill ha! Man får "lotter" för varje sak man köper i butiken och om man kommenterar deras blogg. Det är ju ett tag kvar innan jag får göra i ordning ett barnrum, annars hade jag nog redan köpt den! Älskar den, jag tycker att man blir så glad av den!! Ljus och fin! Men hur stor är chansen att man vinner två tävlingar på rad??? Känns som att det inte riktigt går, men jag håller tummarna i alla fall!! Och vinner jag dem då ska jag unna mig att köpa en väldigt fin filt/ täcke med en söt uggla på som har samma mönster i bakgrunden, trots att jag tycker att den är alldeles för dyr för mig! ;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du gillar tapeten =)
Jag la i 2 extra lotter till dig (eftersom vi glömde det när du handlade); en för att du besökte oss i gula villan och en för att du handlade =)

Ha en fortsatt trevlig kväll! Fin blogg du har=) Lycka till i tävlingen!

Vänlig hälsning,
Anna, Smått & Snyggt