onsdag 17 mars 2010

Storlek 39

Trodde aldrig jag skulle ha problemet med för tjocka/ breda fötter... men tji fick jag!! Jag har gått från att ha storlek 36-37 på skor, till att nu ha storlek 39!! Jo, det är sant!!! Kan numera inte ha några av mina skor, har lånat ett par nu för att jag ska kunna ta mig ut lite! Galet!!

Inte för att de växer speciellt på längden.. mer åt alla håll, speciellt på höjden och bredden (observare "fett" vecken på vid tårna och på tårna)... Jag som alltid klagat över att alla skor alltid är så breda, att jag aldrig kan ha skor för att jag har för smala och små fötter, får nu äta upp det och känna på hur livet på andra sidan ”problemet” är...

Längtar efter mina vanliga fötter!!!! Är less på att klaga och facineras av mina gigantiska bollar till fötter!!


Förra mars såg mina fötter ut så här på en fest....

2 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Fina fötter har du i både storlek 36 och 39, jag har ärvt min fars fötter och traskar runt i ett par 39 jämt. Just nu dock inte så mkt traskande.  tänk i sommar så är det 'över' och man är mamma utan all vätska

Emma sa...

Hi hi du har så söta fötter så ;)