torsdag 20 maj 2010

Ny världsmedborgare!

Stort grattis till Anna och Mattias som blivit föräldrar idag!! Hoppas vi får träffa er snart! Längtar!

Det är mycket bebisar nu. Väldigt kul tycker jag som också har en. Nu har vi lite kompisar att umgås med jag och M. Vi behöver ingen föräldragrupp, vi startar en egen, eller hur!!? ;)

S har en teori om varför alla bebisar i vår närhet vill ut tidigare än beräknat och föds före utsatt datum. Det hör ju inte till vanligheterna annars.. Hon som sköter utraljudet räknar fel!!

Stephanie Robin
Var och träffade Frida och lilla Elle här i veckan, så söt så! Insåg snabbt när jag såg henne, nyfödd och så liten, att vår lilla Märta som hade Elles födelsevikt för bara några veckor sedan (när hon var tre/fyra veckor) växer otroligt snabbt!! Hon ÄR stora tjejen! Och nu har det kommit ännu en till liten skrutt vi ska mysa med!! En liten kille!


5 kommentarer:

Karin T sa...

Ååh hoppas dom räknade fel på oss oxå:)
Nu får den gärna komma!
:)

Anonym sa...

läskig bild!

/sofia

Rebban B sa...

Jag är helt säker på att jag kommer gå över så länge som man bara får.... om nu statistiken säger att de flesta förstföderskorna går över nån vecka... Ja då innebär ju det att nån måste tippa över på andra sidan, och rejält eftersom era småttingar behagade att komma så himla tidigt! Ja hujedamig... så blir det säkert :( Men jag är inte bitter.... alls!

Hoppas det går bra för er ute i huset...

Kram kram

Inreda Mera Hemma sa...

Ja vi har ju som en egen, mkt trevligt:-)) Ja det är lite konstigt att vi föder tidigare och att dom alls ligger kring 3000 gr, se upp rebban;-)))

Vad mysig sommar vi ska med våra små

tack för idag kram

Lina sa...

Haha.. Blev visst fel bild, inte för att den här kanske är mindre läskig men...? Kollade aldrig inlägget efter jag la in det..bild av den kontroversiella Stephanie Robin....

Rebban, Anna hade ju också teorin om att hon skulle gå över veckor pga mig och Frida.. men så blev det ju inte, så jag tycker vi skippar den tanken och tänker att det kanske i stället smittar!! :)

Blir en myspys sommar av det här! Massa små bebisar och nybilvna mammor att umgås med! :) Du med snart Rebban!