torsdag 27 maj 2010

Min födelsedag?


Sitter och kollar i min kalender och ser att jag helt glömt bort att jag om exakt två veckor blir ett år äldre!! Födelsedagen är något jag inte brukar glömma bort, men nu har jag haft så mycket annat i tankarna att jag tydligen gjort det. Galet! Jag är ju en sån som älskar födelsedagar, är ju så trevligt att fira dem! Vi får se hur mycket firande det blir i år, men lite fika blir det nog alltid! Födelsedagspresenter kan jag ta i form av hjälp med renovering om ingen misstycker! Det är nog vad vi behöver mest just nu kan jag tycka!

Och om någon bestämmer sig för att vara generös är en grill också väldigt välkommen!! Är något vi saknar, och visst är grill ett måste när det är sommar och man har hus?? Jag tror det! Tänkte även att man kanske kan ge våra hjälpredor betalt i grillat i sommar?? Hur låter det??


Inga kommentarer: