fredag 21 maj 2010

Babywatcher?? Hjälp!

Har inte köpt någon än, och jag känner att vi behöver en. Jag skulle få så mycket mer gjort när M sover om vi hade en när vi är i huset och stökar på. Nu står jag alltid vid ett fönstrer så att jag hör och ser. Det funkar ju också om det finns ett fönster i närheten... Jobbigare när man är på övervåningen, vilket jag oftast är, då hör man inte så bra, speciellt inte om någon annan också är i huset och river/ fixar något.. Nojjig kanske!? Men nu är det dags. Frågan är bara vilken det blir??

padwico903.jpg


Någon som har tips och kan hjälpa mig till ett beslut??

1 kommentar:

Anonym sa...

padwico 938 är grym! Bra räckvidd, bra ljud, visar även temperatur (bra nu på sommaren t.ex. i vagnen, så det inte blir för varmt) smidigare och bra mottagare med hållare och vibrator. Ganska dyr, 13p5:- tror jag på babyproffsen, men klart värt det!