onsdag 5 maj 2010

Kitchen Aid - en dröm!

Under tiden vi kollat runt på kök har jag blivit väldigt sugen på en sån här!! Jag var det redan tidigare, en liten dröm till köket jag haft.. men nu, efter att ha kollat på 1000 bilder på kök där väldigt många har en sån ståendes framme blir man ju inte mindre sugen! Både BRA och SNYGG!!! Kan det bli bättre?? Oj vad jag skulle baka om jag hade en sån!!! Bara jag hade en sån..... ;)


Vore ju kul att ha en egen köksassistent av något slag, speciellt en sån här. Men priset säger nej!! Synd, synd..

Den får stå på den eviga önskelistan tillsammans med en (gärna två) lamino fotölj, och står de där tillräckligt länge så kanske, kanske drömmen slår in någon gång!!!!!!!!

3 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Gör som jag, anmäl dig på yougrove panelstore, då svarar du på undersökningar och får poäng, med poängen kan du handla panelstore. Där hittar du kitchen aid, och andra fina design prylar. Jag har nu 4000 poäng och för du ska jag köpa en pryl från normann, så då kan drömmen för dig bli sann du behöver bara offra lite tid

Anonym sa...

De körde ju kampanj på KitchenAid för något tag sedan, de firade typ 15 år eller vad det kan tänkas vara. Men det är en rätt dyr grej ja.. men skitvärd! De vita är snyggast ;)

Lina sa...

Åhh... Frida, det ska jag göra! Låter värt, hoppas jag orkar bara... ;)

Ja är ju rätt dyr, så jag tror det blir kämpigt med den utgiften nu när vi har så många andra + taskig inkomst för mig... en ekvation som inte riktigt håller.. i alla fall när den inte är livsnödvändig... Men nån gång så ska den bli min!!!!!! ;)