tisdag 20 april 2010

Tapeter

Behöver inspiration och ideer till tapeter till hallen och köket (först och främst)! Har varit och kollat runt lite nu, men hittar inga jag fastnar riktigt för... Skulle vilja ha lite färg!

Tycker det är svårt att hitta, känns som att alla tapeter med fina mönster antingen går i gråskalor och är lite tråkiga eller är svart-vita, och den kontrasten tycker jag inte om på tapeter!!

Någon som har tips på vart man kan hitta fina tapeter?? Kanske tips på någon tapet?? Märken/ företag?? Kanske någon sida på nätet?? Är ju en djungel det här med tapeter.. och att gå i tapetbutiker!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

googla måleributiken t ex. finns mycket fint, tyvärr är priset också "fint".. (d v s dyrt)

Anna sa...

www.tapetorama.se
www.designonline.se har snygga tapeter!
www.wallpaperfromthe70s.com
www.ferm-living.com
www.tapetshopen.se

Jag går ju i samma tankar och delar gärna med mig av mina tips! :) Jag vill också har grythyttans utemöbler men de är INTE gratis. :( Jag tycker att det är få saker som är gratis, alldeles för få! :)

Lina sa...

Tack för tipsen!!

Eller hur, visst är alldeles för få saker här i världen gratis! ;) Men då är det ju bra att man kan dela med sig av sina tips! Är just nu inne på lite färgglatt, utan allt för skarpa kontraster.. gärna vara lite retro.. Stora krav! Inte lätt!! ;)

Lina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.