måndag 19 april 2010

Josef Frank


Nu när jag inte blev mobbad för att jag tycker om svenskt tenns saker och då speciellt Josef Fransks krationer, kan jag ju avslöja lite fler ”vill-ha-produkter” därifrån. Jag som ÄLSKAR brickor vill så klart ha brickan med gröna fåglar på (mönstret ovan) och en bricka med ”vit tulpan,” glasunderläggen i samma serie står även på önskelistan! Tycker bara att de är sååå fina!! Har alltid tyckt om mönstret vit tulpan, så någon gång ska jag kanske inhandla dessa..


En produktbild på tapeten jag vill ha som jag tidigare skrivit om.. men här ser man mönstret tydligare!

image67

3 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Jag gillar också Josef Frank, jag har vita tulpan serien... superfin:-DD Det kostar ju dock en hel del:-((

Anonym sa...

Jättefina mönster Lina. Men jag önskar mer bilder på lilla fina Märta! puss /sofia

Lina sa...

Men Frida, har du den måste du ju använda den ju!! :) Är ju som sagt väldigt fin!!! Ta fram!!! :)