fredag 16 april 2010

Klassåterträff

Imorgon är det klassåterträff, det är 10 år sedan vi gick ut grundskolan till sommaren! Är det så länge sedan?? 10 år!! Shit vad gamla vi är!!! men det är klart, nog börjar det vara ett tag sedan... har hunnit med mycket sedan dess!

Men det jag undrar är om någon ska på denna klassåterträff?? Ingen jag fortfarande umgås med eller pratat med ska dit?? Och inte heller jag för den delen... Hur tråkig årgång är inte vi om ”ingen” går på träffen!! Men det är klart, jag har kanske inte pratat med så många...? Definitivt inte rätt personer tydligen!?


Haha, hittade en 10 år gammal bild på datorn... Så här såg vi, jag och vännerna, ut när vi gick ut nian!! Oj, oj, oj...

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag kom ihåg när ni tog det här kortet, jag var faktiskt med! :) Tur att jag inte finns förevigad på bild dock, hade nog inte matchat in i ert vackra gäng! Gud va många det är som är sjukt olik sig själva. Du och Rebban är nog mest lik er, och Angelica tror jag...Mycket fin bild i alla fall och väldigt kul att ha som minne! Fotograf Marianne om jag inte minns fel? :) hur går det med lägenheten då? Vår kommer ut på måndag och jag är sjukt nervös...:S

Emma sa...

DU är ju så jäkla snygg på det där kortet ju =), på riktigt..

Vetefasen hur du lyckas med det faktiskt...

Ses i morgon gumman =)