onsdag 21 april 2010

Dagens träningspass!


Ni som börjar tro att jag glömt bort min söta lilla dotter, eftersom att jag inte skrivit om henne på länge, tror fel.. ( Jepp, jag fattar pikarna, och åsikterna om fler bilder hörrni!!) Är bara det att när hon sover, så passar jag på att sitta vid datorn och fixa lite saker, rita kök och kolla upp grejer till flytten och renoveringarna ( och ibland lite sidospår, jag vet...). Och när jag väl sitter vid datorn så blir det lätt så att jag skriver lite samtidigt om sånnt jag tänker på, och just nu är det tyvärr inte bara min sötnos. Hon får all vaken tid och lite till, men mycket går till annat också nu när det är så mycket på g.

Men här är i alla fall en bild på dagens aktivitet, träning!! Yes, det ska börjas tidigt! Inte lätt att lyfta huvudet, är en stor procent av en bebis vikt, så det är bra att ligga på mage ibland och öva upp musklerna. Att döma av hennes ljud är det väldigt ansträngande det här!! Idag har Märta haft ett träningspass på soffan. Bara för att hennes mor är en soffpotatis behöver inte hon bli det! haha.. yes, inte tränar jag samtidigt inte, nej, nej, jag bara sitter bredvid och tittar på.. Jag tar min motion senare, en promenad, och då får hon vila istället! ;)



Ligga på rygg och öva motoriken är också spännande...

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Gud så söt hon är:-D Växer så det knakar:-DD