torsdag 29 april 2010

Nu har vi bestämt oss!! Äntligen!

Igår bar det av norrut till IKEA Haparanda. Vi skulle kolla på kök och bestämma oss för vad vi vill ha. Tycker oftast att det är omöjligt att "lösa ut" sig själv på IKEA för mindre än tusen kronor. Jag lyckas alltid, trots det att jag tycker att jag inte köpt någonting i princip, och absolut inget dyrt... alltid minst tusen kronor! Men den här gången, då så blev det ett fem siffrigt belopp, det tror jag inte heller att jag lyckats med någon gång!!

Yes, det blev IKEAs kök för oss, efter många om och men och jämförelser med andra alternativ som egentligen inte är så mycket dyrare så blev det ett IKEA-kök. IKEAs kök med applåd vit lucka. Vitvaror, bänkskivor, fläkt och diskho tar vi dock från andra företag. Känner att vi vill ha lite bättre kvalitet på dessa. Disko har vi köpt från IKEA en gång förr tex och det gör vi inte om, rostfri my ass säger jag bara! ;)



Sen blev det lite smått och gott också såklart! ;)

Trevlig Torsdag!

Inga kommentarer: