tisdag 12 april 2011

Samla idéer

Ibland sprutar det bara idéer till pyssel och olika projekt. Idag är det en sådan dag. Förkylningen slog till och jag spenderar lillans sovstund i soffan med tidningar fyllda av inspiration. Jag tar fram mitt block och skissar lite på saker jag skulle vilja göra, river ur något ur en tidning som påminnelse, så att jag kommer ihåg och för att sedan fundera lite, kanske utveckla idén, eller strunta i den helt... Oftast struntas de i helt, men det är kul att fundera lite i alla fall, och kul att ha kvar och inspireras av.

Dagens kluring är en stor anslagstavla som inkluderar skoltavelfärg, lite plank och ett roligt tyg eller tapet... ja vi får se... när, hur och om..? Inte just nu i alla fall. Först ska förkylningen gå över, sedan ska de påbörjade projekten avslutas. Så jag kan gott och väl klura ett tag till tror jag...

Inga kommentarer: