tisdag 5 april 2011

Ja det var en kväll i juni...

Ikväll sitter jag och redigerar och väljer ut bilder som ska framkallas. Jag har fortfarande inte framkallat ett kort sedan Märta föddes!!? Jag!?? Jag som gör fotoalbum i sinne i vanliga fall?? Jag kan ju säga att det är enklare så, att göra det ofta menar jag, för nu blir det ett sådant gigantiskt projekt helt plötsligt! Men det kom lite saker emellan, typ 100 renoveringar tex...

Mappen med dessa kort är märkt "Lina & Märta", och det stämmer, de är typ de enda korten på mig och Märta tillsammans har jag insett... Kort från en mysig junikväll förra året då en farbror var på besök och lekte med det lilla barnet (och kameran!).




Lilla lilla hjärtat. Jag har tidigare tycket att hon sett så stor ut på dessa kort.... Men det tar jag nog tillbaka nu. 


2 kommentarer:

Fru Ekenstedt sa...

säg bara till så ska jag ta med mig theo så ni får lite ett års bilder på er alla! :) världens finaste mamma dotter.

Lina sa...

Åhhh, vore nice, det ska vi göra!! Kram