torsdag 7 april 2011

Annorlunda form

Det här fatet köpte jag på en loppis i somras. Jag gillar lite annorlunda och ovanliga former på saker och ting, så den föll mig direkt i smaken. Den hade dock glömts bort, men kom fram igen när jag rensade i källaren förra veckan. Tanken var att plantera något i den... Men det får bli någon annan gång. 




Har ni sett så mycket "snö"-strössel jag har!!?  Allt rymdes dessutom inte i burken. Så mycket att jag börjar undra om jag någonsin kommer hinna använda det?? Det inhandlades oförskämt billigt på utförsäljnigen av A cup of love, det och massa annat smått och gott, bokstavligen talat!

3 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Skålen är från blomsterlandet, har en i brunt & vitt. Finns att köpa där även idag

Lina sa...

Aha, okej! Ja, jag gillar den skarpt, då ska jag föra det vidare till en som gärna vill ha den! :D Gissade att det är någon form av trädgårdspynt egentligen! ;)

Inreda Mera Hemma sa...

Ja den används nog till olika syften, och blomplantering, Den bruna fick jag med en plantering i och den vita används som skål:)