onsdag 8 december 2010

Toaletten

 Äntligen går det att ladda upp bilder igen. Jag börjar med att visa lite bilder från vår toalett.



Det lilla fönstret är försett med ett fint insynsskydd. Jag satte dit det ganska nyligen och är riktigt nöjd med resultatet! Egentligen har vi ingen insyn dit men det känns bättre så, nu vet man i alla fall...



Eftersom att vi inte har så mycket skåp är det nu uppsatt två hyllor som förhoppningsvis ska räcka till alla saker som inte går att stoppa in i skåpen...



Mitt hat mot tidningar på golvet inne på toan har resulterat i den här lösningen som jag är väldigt nöjd med! Det ser nästan ut som att den är inbyggd i möbeln.


Lejontassar på badkaret.


Den svarta ramen som tidigare ramade in en bild fick bli spegelram med hjälp av svärmor som skar till en spegel.


Lite växter gör det mer ombonat.



De fina "ankar"-krokarna återanvände vi från en garderob här i huset.

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Superfint med ankarkrokar, jag har i tvättstugan som jag köpte på Claes O, helt okej. Inte i samma fina vintage klass som dom på bilden dock;-)