måndag 6 december 2010

Mörkrädd???

Visst är det konstigt att just den natt Simon är borta då ska det leva om massor runt huset?? Knaka och ha sig, föll snö från taket och brakade ner gjorde det på kvällen också så att jag fick hjärtat i halsgropen av braket gjorde det också. Vaknade runt tre i natt av att det lät som att någon knackade på dörren... Hej mörkrädd!! Hur lätt är det att somna om då?? Gick naturligtvis inte ner och kollade om någon stod där om undrar. Jag menar, vad hade jag gjort om någon stod där, ja inte bjudit in i alla fall... Jag som annars inte varit mörkrädd sen vi flyttat hit. Typiskt säger jag bara...

Vet inte varför jag får för mig att någon skulle vilja bryta sig in ( ja det är vad jag tänkte, att e inte trodde vi var hemma och då kunde bryta sig in.. hihi..), det är ju inte så att vi har så mycket av värde att ta direkt... förutom mig och Märta då! ;)

Inga kommentarer: