tisdag 14 december 2010

Kvällen

Efter en del letande hittade jag faktiskt strykbrädan!!! Den var bara flyttad på. Visste att jag sett den någonstans. Då har vi bara två saker kvar på listan!! (De har jag däremot letat flera gånger på alla tänkbara ställen utan resultat....)

Jag har fått lite assistans ikväll att sätta upp gardiner, eller främst stängerna som var otroligt krångliga och bängliga. Men nu är de på plats (alla utom till ett fönster). Ett par gardiner är sydda, strukna och uppsatta. Här är resultatet.


Det blev med rynkband. Har varit lite osäker på dem men det blev bra i alla fall. Blir snyggare fall på tyget med det är motivationen. Jag föll för grupptrycket både när det gäller det och att ha stång bara där gardinen är. Vi får se om S godkänner när han kommer hem, han som inte vill ha gardiner alls....

Inga kommentarer: