lördag 11 september 2010

Någon som känner för att torka våra fönster??

Om, i fall att du känner ett enormt sug efter det så är du välkommen!! Sjukt välkommen!! ;)

Det är det värsta jag vet och eftersom att vi har så mycket annat att göra, gör jag någonting annat istället. Samma princip som att det brukar vara väldigt fint hemma hos många studenter just innan en tenta.. helt plötsligt är det roligare ( och viktigare) att städa än att plugga!

Har dragit mig för att göra det vääääääldigt länge nu... och det kommer jag att göra ett tag till! Synd bara att våra fönster är så otroligt skitiga!!! Skulle ju vara trevligt att se den där trevliga utsikten vi har....


... och skulle det inte vara så att alla (och då menar jag alla) våra slantar är slut så skulle vi kanske anlita någon som gjorde det!? Oj så skönt det vore!! Lyx!

Inga kommentarer: