måndag 6 september 2010

Ett litet smakprov...

Före....
Trappen för några veckor sedan mitt i allt byggkaos... Räcket halvt avtaget, utan tak, den gamla dörren osv..


.... Efter!

Taket är på plats och trappen är vitmålad. Ny dörr och den snygga tapeten på plats! Nu saknas bara räcket och lite lister så är det ju nästan klart! ;)

Jag är så glad att vi (läs jag) valde den här tapeten! Den gör det verkligen hemtrevligt och mysigt i vårt annars ganska vita hem. Den är både varm och glad... Simon tror att jag kommer att vara less på den om något år eftersom att han tycker att jag tyckt om grönt för länge nu!?? Vi får väl se, kanske har han rätt. Men än så länge är jag nöjd och jag tror att jag kommer att vara det länge länge!!!!! (Jag hoppas i alla fall eftersom att den var rätt dyr... :)


Grönt är skönt!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

FINT!

Anonym sa...

Simon har fel, du kommer INTE tröttna på tapeten! Familjen Enqvist har ju alltid varit grön (?!) Barndomshuset på Knektgatan var ju inrett med gröna sköna väggar som jag vill minnas. Så, grönt är helt rätt Lina. And by the way, fan vad fint det blir! /Hompetossan Holmlund

Inreda Mera Hemma sa...

Vad fint det blir bra jobbat:-)) grönt är skönt

Anna sa...

WOW!!!Sååå fint! Bra jobbat och mycket bra val!