tisdag 28 september 2010

Mycket men ingenting

Idag har jag tvättat, sprungit några ärenden på stan, handlat mat, organiserat i garderoben, lekt, matat och myst med M mm... Samtidigt känns det som om att jag inte hunnit med någonting! Visst är det konstigt??Trodde ledig i mamma-ledig betydde mer ledig... Men det är klart flyttar man och renoverar hus är man kanske inte så mycket ledig! Skulle vara trevligt om dygnet hade fler timmar, eller att jag han göra mer på de jag har? Haha..Vi får se hur det låter när jag börjar jobba!??

Simons projekt - tvättstugan - börjar få sig en synlig förändring. Idag har han lagt golv, ett svart klinker. Det börjar se bra ut även där!!


Det här är Simons sista lediga vecka, så nu går renoveringarna in i slutspurten... Det som inte blir gjort nu kommer nog att få vänta ett tag!!

Inga kommentarer: