måndag 22 februari 2010

Vecka 34!

Jag går nu in i vecka 34!! Hur sjukt är inte det? Det betyder ju att jag har haft en liten människa i min kropp i 34 veckor och att den tänkt komma ut om bara 6 om allt går som beräknat... 6 veckor kvar, känns länge, men samtidigt väldigt kort!

Tjock är jag också kan jag tala om, för er ni som inte sett mig på ett tag kan jag berätta att magen växt extremt mycket nu sista veckorna och smidigheten försvinner i takt med det!! Har funderat mycket sista tiden på HUR stor man egentligen kan bli?? Känns hela tiden som att jag når en maxgräns, samtidigt som jag är fullt medveten om att jag ska bli större, ganska mycket större!!

Visst känns påsk ganska långt borta? Men samtidigt inte? Helgen efter påskhelgen är min beräknade do-date, längtar med skräckblandad förtjusning! Tror att anledningen varför man är gravid så länge är att man ska bli så less som möjligt på den gigantiska kroppen att man bara vill ha ut bebisen och i princip struntar i hur ont det tar!! En filosofi jag börjar tro mer och mer på... ;)


Så här stor är bebisen i vecka 34! Vikten på bebisen är 235og.
Kanske lägger ut en bild av min egen mage här någon dag...

2 kommentarer:

b.che sa...

lägg upp magen!!! :D

sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.