onsdag 24 februari 2010

Kkkkkkkkallt!!!!!

Blir så sugen på att gå ut i det vackra vädret när jag tittar ut genom fönster! Är ju så ljust, klart och fint! En riktigt vacker vinterdag! Men tar man en titt på termometern försvinner suget snabbt!!! FY!! Varför ska det vara så kallt!? När ska temperaturen bli normal igen??

Inte änns Algot vill ju gå ut, och då mina vänner kan jag säga att någonting är fel!!! Han ger mig en sur blick direkt vi kommer ut, gör sina behov och börjar sedan hoppa runt och halta på så få tassar som möjligt. Stackarn! Synd bara att han skyller det på mig, jag tycker ju inte heller om den extrema kylan!

Jag ställer in mina planer på att gå på stan idag, och skjuter upp det till imorgon... För i morgon ska det bli varmare väder, för det har jag önskat!! Och därmed basta!!

Inga kommentarer: