fredag 26 februari 2010

Förbereder middag!

Idag blir det att förbereda middag inför imorgon då våra föräldrar ska komma förbi på en väldigt sen förlovningsmiddag! ...och eftersom att jag jobbar 15-23 ikväll, 10-17 imorgon och Simon är allmänt superstressad över jobb och annat, känner jag att det blir enklast att förbereda och köra kallskuret! Fick bla ett väldigt trevligt recept på Sandras möhippa för några helger sedan, så det blir nog det, en till kallskuren rätt tillsammans med sallad och en god potatsgratäng! Till efterrätt har jag gjort en chokladkaka (som skulle stå till sig över natten/ ett dygn enligt receptet, vilket ju passar perfekt) som ser väldigt god ut!! :)


3 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Åhh såg gott ut:-D Hur blir det nästa vecka med smedjan? Vilken dag hade vi sagt? Ha en fin helg kram

Inreda Mera Hemma sa...

Okej det var lite länge tills dess, vem har nyckel??, då kör jag nästa vecka. Har ju missat lite ggr nu...hela 7 st för att vara exakt:-(

Dessie sa...

Hej hej. Nu har jag hittat åt dig här!=) *spännande* Hoppas allt är bra med dig och magen, va ju som ett tag sedan jag såg dig nu!
Kram/Dessie