tisdag 15 mars 2011

Drömma får man

Jag har länge velat ha, och vill fortfarande ha några Stringhyllor, vi har en, men jag skulle gärna ha fler... Helst vill jag ha de i teak dvs begagnande, och det är lättare sagt än gjort att få tag på dessa!?? (Någon som har en över kanske??)



Om man får drömma så skulle det vara snyggt med två i allrummet, en i barnrummet, en eller två i gästrummet och en med tidningsställ i hallen... Jag skulle kunna ha hur många som helst... Drömma får man ju!! ;)

De nya är ju såklart också väldigt fina.. synd bara att budgeten är lite tight just nu...!

4 kommentarer:

sheweb.se sa...

Tror det var en annons i lördagens tidning med en stringhylla...

Natti natt

Inreda Mera Hemma sa...

Dom finns överallt, blocket Tradera , håll utkik;) älskar dom också. Designonline har 20% på stringen just nu

Lina sa...

Jag ska! ;) På Designonline är det bara på de grå och på nr två man beställer...!?

Ja de är så enkla, fina, diskreta roliga. Skulle kunna ha hur många som helst!! :)

Inreda Mera Hemma sa...

Tips är att kolla tradera lokalt, finns dom dom säljer stringyllor, och då slipper man frakt 265 sek. KAn du få en för 200-400 kr