tisdag 23 november 2010

Paradiset

 Igår tapetserade vi tredje och sista fondisen! Jag fick hjälp av svärmor eftersom att jag inte lärt mig tapetsera vanliga tapeter... men nu kan jag! Alla andra tapeter jag satt upp tidigare har varit easy upp av olika slag, mycket enklare och smidigare enligt mig, men smaken är som baken...

Märta älskar den! Paradiset ska den föreställa och har en hel del färg och mönster, så det är ju inte så konstigt att hon gillar den.



Jag blev också väldigt nöjd med resultatet. Jag har varit lite tveksam till det här valet av tapet. Jag tänkte att den skulle bli för mörk och "för mycket", att den skulle skära sig mot tapeten i hallen som man ser den tillsammans med hela tiden osv, men det blev mycket bättre än väntat! Nu ska vi bara ta och bära ner sängen, så har vi ett gästrum. Äntligen!



Det blev över lite tapet som ska sparas för framtida "pyssel" i rummet!



Inga kommentarer: