måndag 1 november 2010

Inga bilder!

Oj så synd att jag glömde ladda kameran och snopet försökte ta kort med en kamera utan batteri i lördags!!! För oj så många som hade klätt ut sig bra!! Det är riktigt kul att gå på maskerad när alla gått in för det och lagt ner lite möda på att fixa kostym och klä ut sig! Över förväntan faktiskt!! Nästan så att jag måsta låna/ta/kopiera någons bilder tror jag. Jag som var ute lite i sista sekund med att fixa kostym fick även jag tillslut tag på en och var Petar Pan över dan!

Närvarande på festan var förutom några hemska Halloween-typer, en pimp, Xena, Ipod, pingvin, anka, Super Mario, Pippi, Gudfadern, Döden, en öl, Kat Von D, Lisbet Salander och några fler...
Framröstad vinnare för kvällens bäst utklädda blev välförtjänt Erik Stenberg aka "grannen" (Beck filmerna) som briljerade sin karaktär och självklart bjöd/ tvingade på alla "stänkare" kvällen till ända!! 

Inga kommentarer: