torsdag 11 november 2010

Snart så...

Idag har jag städat! Städat efter vår snickare som var här i början av veckan och fodrade/ listade klart åt oss. Oj vad träflisor och sågspån det blev! Känns verkligen skönt att vi bestämde oss för att leja för listningen.

Idag ska Simon åka och hämta tapeterna som har kommit, så i helgen hade jag tänkt att få upp dem! Efter det är det färdigtapetserat och dags för att stoppa bort täckpapp och tapetseringsredskap för ett tag! Äntligen!







Nu börjar det se nästan klart ut här hemma! Kommande projekt är av roligare slag typ sätta upp hyllor, gardiner och allmänt "fluffa"... Sånt som inte är så jobbigt! Sånnt som är kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

då tycker jag det är dags för ett litet bildregn=)

Lina sa...

Ja...jag ska ta tag i det!! Jag lovar!! :)