fredag 12 november 2010

Några små bilder...

..från vårt hus.


Äntligen har vi fått lister och sockel runt altandörren!!


Våra fina strömbrytare och eluttag som vi bytte till när elen drogs om! Elektrikern har varit helt fantastiskt duktig och hjälpsam!! 


 Mina fina brickor som för tillfället får pryda ena änden av köksön.


 Fiskbensparketten som är så vacker! Jag älskar att alla golven i huset är i gammal ekparkett! ..även om inte alla är i fiskbensmönster!


Gamla fönster och breda fönsterbrädor!!


...och en liten lillfis!


Som försöker äta upp sin mobil, i alla fall snörena. 



Tavlan jag pysslade ihop.


Den får stå uppe på vitrinskåpet tillsammans med lite annat smått och gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

äntligen lina! Jag älskar dina bilder. Jättekul att få se små detaljer från huset! Nu vill jag ha stora vyer! så man ser helheten. Jag är så nyfiken förstår du väl :)/sofia

Frida sa...

Vad kul med bilder, älskar manhattan mönstret, min Josef favvo:))
Söt Märta