tisdag 3 augusti 2010

Värmen

Jag tycker att folk hela tiden säger att det ska bli sämre väder, men det händer aldrig!! Är ju varmt jämt, hela sommaren har det varit det!! Nästan sol varje dag! :) Kommer inte att klaga i höst då kylan kommer, den kommer nog för en gångs skull vara liiiite uppskattad. Är less på att gå omkring och vara kletig och varm. Vi har haft en underbar sommar i år, vädret har ju varit fantastiskt. Jag hoppas på att det blir så nästa år också, då ska vi njuta och vara ute i det fina vädret, inte bara vara inne och renovera. Längtar redan!!! Tänk, då kan Märta troligtvis gå! Då blir det att springa omkring och jaga henne!! Känns sjukt långt bort, men tiden går snabbt.

Jag och Julia tog en sväng till en loppis ikväll. Har ju sagt att det här skulle bli en loppis sommar, men så många har det inte blivit... Jag hittade en väldigt fin liten burk! Är så nöjd. Vi får se vad jag ska den till??? ...och några små byxor till lill-stumpan.

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Jag njuter av värmen & av sommaren, förstår att du inte gör det då ni renoverar. Hoppas nästa sommar blir lika bra så du kan njuta. Ha det fint.-D