måndag 9 augusti 2010

REA

Jag var på stan en snabbis idag. Skulle köpa lite färg och sedan kolla in rean på Åhlens. Mamma hade varit där i lördags och shoppat loss till sitt barnbarn. Hon hittade väldigt mycket fina saker till väldigt fina priser!! 75% på rea priset!! Jag hittade väldigt mycket jag med. Klänningar, bodys och massa leksaker. Var väldigt förvånad att de reade ut massa Brio leksaker? De är ju klassiker, varför rear de ut dem?? Ja, för mig gör det då ingenting eftersom att jag fick dem billigt!! 40kr för någonting som i vanliga fall kostar 200kr!!? Kännde nästan att jag tog i lite väl mycket när jag gick till kassan, men jag fick otroligt mycket för pengarna. Jag som brukar ha svårt att hitta saker på rea... inte idag!! Jag köpte några olika leksaker från Brio bla en clown av ringar en skallra två byggsatser, en bil mm. Nu kan hon ju inte leka med dessa än på ett tag, men vi får väl ha dem som prydnader till dess att det är dags, för de är ju faktiskt snygga också!!

Rekommenderar alla som har barn att gå dit och kolla. Vissa saker var nästan slut, men det fanns ganska mycket kvar.

Inga kommentarer: