onsdag 9 juni 2010

Födelsedagspresenter...


Jepp.. Imorgon fyller jag år. 26 år för att vara exakt. I och med allt som händer just nu har jag nästan glömt bort min egen födelsedag... Det trodde jag ALDRIG! Jag älskar ju födelsedagar!

Min familj frågar mig om födelsedagspresenter? Jag säger, jag vet inte vad jag önskar mig, jag vet inte vad jag behöver och vill ha.. Jag har så fullt upp med annat och tänker bara på M och huset att jag inte själv vet... Kanske bättre att önska sig en fin inflyttningspresent lite senare i sommar??

Det jag önskar mig mest av allt just nu är egentligen lite hjälp med renoveringen, det kan man aldrig få för mycket av!! :)



Hade egentligen tänkt önska mig denna ljusstake som jag tycker är så fin. Har sett den i en del inredningsreportage osv. Letade upp den på nätet, insåg dock snabbt att den var lite väl dyr... 1200kr kostar den tydligen, men det är klart, det är ju design! ;)

Inga kommentarer: