onsdag 6 oktober 2010

Min dator

Jag längtar efter att få tillbak min dator!








Jag har lånat ut den nu en vecka och före det hade jag bara inte tagit hit den sen vi flyttade. Vi är ju lite nördiga eftersom vi har var sin dator, men så är det!! Jag vill hålla på med mitt på min och Simon med sitt på sin... Men nu vill jag bara ladda över alla bilder jag tagit sista tiden på lillfisen till datorn och  titta på dem på riktigt, kanske redigera dem lite och ta tag i att framkalla lite kort, det var länge sedan!! Jag är ju en som vill ha bilderna framkallade och i ett album, och väntar man för länge mellan gångerna blir det bara jobbigt tycker jag!


Kanske att jag delar med mig med någon bild här om ni har tur! Kanske att jag även kan ta lite mer bilder på huset och visa om ni är intresserade!??? Har ju varit lite dåligt med det..

Inga kommentarer: