tisdag 18 januari 2011

Dekorationer

Gissa vad jag gjorde igår?? Jo jag satt vid datorn och kåpade ihop lite saker som kanske åker upp på väggen i framtiden! Vi får se hur resultatet blir efter utskrift och lite pyssel..

Har spanat in några tryck jag skulle vilja ha, men det blir lite dyrt...  och eftersom att de jag fastnar för oftast är väldigt enkla i designen så tänkte jag att jag skulle använda min kreativa ådra och skapa något eget!?? Vi har ju inte så mycket att sätta upp på väggarna så jag tänkte att det kanske kan vara en idee att i alla fall göra lite själv. Som sagt vi sår se hur resultatet blir... Är ju lite svårare än det ser ut...

5 kommentarer:

Tavlor sa...

Spännande, hör av dig om du behöver hjälp med att trycka eller måla dem. mvh Rickard Wall44.com

Inreda Mera Hemma sa...

Jag har också gjort så som du som du kanske läst;) lite kul och budget

Lina sa...

Rickard: Ja vi får se om det blir så avancerat! ;)

Frida: Visa på bloggen vad du gjort! Det har jag missat!?? Kanske kan få lite mer inspiration!? ;) Ja lite budget kan behövas!! :)

Anonym sa...

Har inte printat ut det ännu har det på USB men fotopappret är inhandlat så nästa vecka ska jag skriva ut:)

Du får blogga din får ja me inspiration :)/frida

Lina sa...

Spännande! Kommer dock ta ett tag innan de är klara.. Ska skrivas ut fixas ramar och lite annat mönstrat papper först bara.. Det blev en välkommen-tavla, en om kärlek, lite smått och gott till Märtas rum och en tavla om huset typ! ;)